FAQ

Veelgestelde vragen

Kan ik bij jullie ook buiten zwemmen?

Nee, in de periode 1 september tot en met 30 april kan je alleen binnen zwemmen.

Kan ik ook een los toegangskaartje kopen?

Nee, zwemmen is alleen mogelijk na aanschaf van een abonnement.

Waar en op welke tijden kan ik een abonnement aanschaffen?

Dit kan tijdens openingsuren bij de receptie in de hal van het zwembad. Klik hier voor de openingstijden.

Op welke wijze kan ik bij jullie betalen?

Betalen is alleen mogelijk via PIN. Contant betalen is niet mogelijk.

Ik ben mijn handdoek vergeten, hebben jullie misschien een handdoek te leen?

Nee, in verband met COVID-19 is dit niet mogelijk.

Verkopen jullie ook accessoires zoals brilletjes, etc? Ook zwembroeken en/of badpakken?

Bij de receptie in de hal van het zwembad kan je tijdens openingstijden de volgende accessoires aanschaffen: zwembrilletjes, oordopjes, neusclips, caps, kickboards, pullbuoys, handpeddels, snorkels en flippers. Informeer voor overige producten bij de medewerker van de receptie.

Kan ik wel zwemmen als ik mijn pasje ben vergeten?

Natuurlijk, meld je bij de receptie in de hal van het zwembad en onze medewerker helpt je verder. Via onze app kan je ook inchecken (een pasje is dan niet nodig).

Ik ben mijn pasje kwijt, wat nu?

Jammer, meld je bij de receptie in de hal van het zwembad en onze medewerker helpt je verder. Je kan gebruik maken van onze app om in te checken. Wil je toch een pasje gebruiken dan kost een nieuwe € 5,-.

Ik heb een abonnement banenzwemmen overdag, mag ik ook ’s avonds komen zwemmen?

Nee, met dit abonnement kan je alleen overdag zwemmen.

Ik heb een abonnement banenzwemmen ’s avonds, mag ik ook overdag komen zwemmen?

Nee, met dit abonnement kan je alleen ’s avonds zwemmen. Slechts in overleg met de receptie mag bij uitzondering overdag worden gezwommen.

Ik heb een abonnement banenzwemmen 1 x per week overdag, mag ik een keer extra komen zwemmen als ik bijvoorbeeld ziek of op vakantie ben geweest?

Ja, je kan dit in overleg met de receptie overdag inhalen.

Kan ik mijn kleding veilig opbergen?

Door de huidige situatie met COVID-19 is de situatie veranderd. Kleding niet laten hangen in kleedruimtes – meenemen in meegenomen tas naar zwemzaal en daar neerleggen op de hiervoor aangewezen en vrije plekken (kluisjes kunnen niet worden gebruikt). Geen straatschoeisel in de zwemzaal.

Zijn er ook douches?
Ja, alleen na afloop van het zwemmen kan er worden gedoucht.
Wat is de temperatuur van het water?

Het kan een paar tienden lager of hoger zijn, maar wij doen er alles aan om de temperatuur op 26,5 graden Celsius te houden.

Kan ik bij jullie ook een zwembrilletje, kickboard of pullbuoy lenen?

Nee, je kan wel verschillende accessoires aanschaffen bij de receptie in de hal van het zwembad.

Hoe geef ik mij op voor trimzwemmen?

Stuur dan een e-mailtje naar receptie@zwembaddekrommerijn.nl en wij helpen je verder.

Hoe geef ik mij op voor SwimPerfect?

Stuur dan een e-mailtje naar receptie@zwembaddekrommerijn.nl en wij helpen je verder.

Moet ik mij bij verhindering afmelden voor SwimPerfect?

Ja, geef dit tijdens openingstijden telefonisch (030 – 212 01 04) door, per mail via receptie@zwembaddekrommerijn.nl of meld je af via onze app.

Is er een mogelijkheid tot restitutie van het abonnementsgeld?

Nee, alleen in uitzonderlijke gevallen (zwanger of langdurige ziekte) zal er gekeken worden of je in aanmerking komt voor restitutie. Stuur je aanvraag samen met een doktersverklaring naar receptie@zwembaddekrommerijn.nl. Aanvragen zonder dokterverklaring worden niet in behandeling genomen.

Wat doen jullie met gevonden voorwerpen?

Deze worden uiterlijk drie weken bewaard. Ben je iets kwijt? Infomeer bij de medewerker van de receptie in de hal van het zwembad en wij helpen je verder.

Is er geen zwemmen tussen 12.30 en 16.30 uur?

Nee, in deze tijd worden de douches en kleedkamers grondig schoongemaakt en kan het zwembad worden verhuurd aan derden.

Hebben jullie ook een restaurant of kantine?

Nee, wij beschikken niet over een restaurant of kantine.

Zijn jullie tijdens feestdagen gewoon open?

Nee, kijk voor een volledig overzicht op de pagina openingstijden.

Op welke wijze wordt het water schoongehouden?

Het zwemwater dat ‘over de rand’ van het bad loopt wordt afgevoerd naar een installatie onder de grond, gereinigd, verwarmd en via een systeem dat zich op de bodem van het zwembad bevind, weer teruggevoerd. Reiniging vindt onder andere plaats door toevoeging van chloor. Omdat wij dit chloor zelf maken, door middel van zoutelektrolyse, is de dosering veel lager dan je misschien gewend bent en ruik je zowel in het water als in de zwemzaal geen ‘klassieke’ chloorlucht.

Is er ook zwemmen voor doelgroepen, bijvoorbeeld zwangeren, yoga, bejaarden, aquajogging?

Nee, klik hier voor de activiteiten die wel worden georganiseerd.

Welke faciliteiten zijn er voor mindervaliden, kan ik met mijn rolstoel het water in?

De zwemzaal is prima bereikbaar voor mindervaliden (bijvoorbeeld met een rolstoel) en het zwembad beschikt over een tillift. Ook zijn er kleedhokjes waar je met je rolstoel of rollator veel ruimte hebt, en is er een mindervalidentoilet. Informeer bij de medewerker van receptie in de hal van het zwembad.

Geven jullie ook zwemlessen: kinderen en volwassenen?

Nee, in ons zwembad worden alle zwemlessen verzorgd door Zwemschool Frans Heus.

Hoe zijn de parkeerfaciliteiten voor mijn auto of fiets geregeld?
Voor zowel fietsen als auto’s zijn prima parkeerplekken beschikbaar. Op werkdagen tussen 06.00 – 11.00 uur geldt voor auto’s betaald parkeren. Een parkeerabonnement kan (beperkt) worden aangeschaft bij de receptie in het zwembad.